{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از اول اینقدر دپ نبودم...مهربون بودم .. دوسم داشتن اما

من از اول اینقدر دپ نبودم...مهربون بودم .. دوسم داشتن اما....عشق❤ !
از نظر همه عشق من مزخرفه
خب کی ب نظر شما نیاز داره :)!
دیدگاه ها (۱۸۹)

عی جانم *-*

power

😭 😭 سرما خوردگی خر است😭 😭

تنهایی یعنی همش مجبور باشی احساساتت تایپ کنی

خب من اینو باید به دختر عمم بگم واقعا باهاش دیگه کنار نمیام ...

دوستان تصمیم گرفتم فعالیت ادامه بدم به شرط حمایت شما یعنی فع...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط