{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بر همه...

سلام بر همه...
پس فردای یلدا مبارک..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من حالا حالاها ول کن نیستم....
دیدگاه ها (۱)

تا که انگور شود "می" دو,سه سالی بکشدتو به یک باره شدی ناب ت...

دلم یک#دوست میخواهد...که اوقاتی که #دلتنگم...بگوید خانه را و...

#عشق...

#درد....

خواستم بگم من حالا حالاها از ویس نمیرماااا

حالا یوریچی ول کن نیست😂😂😂😂

بله مثل دخترای خودتون ول نیستم🙂‍↔️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط