{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوناگون heli1378 6854927

دیدگاه ها (۱)

مگه داریم طرفدارای اینقدر باحال؟!

«مذاکره، میدانِ جدیدِ درگیری است؛در توافقِ بورگن‌اشتوک،ما «ا...

«مذاکره، میدانِ جدیدِ درگیری است؛در توافقِ بورگن‌اشتوک،ما «ا...

خوبم!!!!!!!! اما اگر فکر کنم....گریه ام خواهد گرفت!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط