{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من پناهنده ام به مرز های تنت.

من پناهنده ام به مرز های تنت.
دیدگاه ها (۱)

آنگاه ڪہ خود را دوسـتــ❤ ️ــ داشتے؛دیگراטּ را دوستــ❤ ️ــ خو...

به هواییکه دهد مژده #تُ را جان بدهم...

نانای

فیک نیستم بیب پناهنده تلگرامماز روبیکا فرار کردم

*پناهنده کنیم خود را بهاعماقِ دل‌خوشی‌ها ...*#کلیپ#حس_ناب#عش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط