{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایشالله اما ما کسی نداریم بیاد بگه هه. هیچ وقتم نمیخوام ب

ایشالله اما ما کسی نداریم بیاد بگه هه. هیچ وقتم نمیخوام بیاد خوشبخت شه
دیدگاه ها (۱)

هه

.

دقیقا

.

شاید پهلوی بیاد واقعن درست شه؟ هه سس خرسی🍅👌🏻

بلکه تو بزنی حماسازی شه بزنی که امتحانامون مجازی شه ایشالله🙏...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط