{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا یواش در گوش میگه...

خدا یواش در گوش میگه...
انّی اَنَا ربُّکَ
خدات منم، بی‌خیال بقیه...
😇😍😊❤
دیدگاه ها (۰)

15 خرداد💙

هرکسی که ملاقات می‌کنید...💔🍃🥺

14 خرداد💙

13 خرداد💙

یه جایی تو قرآن میخونیم:إِنِّي أَنَا رَبُّكَانگار خدا در گوش...

بقیه هم میگه پسر دارم منم میگم پسر دارم 🫀🫶🏻بی تی اس

خوبی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط