سلاام:)
سلاام:)
خب بزارین شروع کنم:
اسمم دیناست..میتونید نیلا صدام کنید..۱۴ سالمه
خصوصیات اخلاقیم؟: سردم تقریبا،با کسایی که دوستشون دارم مهربونم،با بچه ها کنار میام البته بالای دوسال😂و خیلی زود گریهام میگیره
خصوصیات ظاهریم:موهام تا وسط کمرمه و مشکیه ولی توی آفتاب خرماییه و رگه های قهوه ای داره✨️چشمام مشکیه،لبام کوچیکه
توی کارهای هنری و نقاشی خیلی استعداد دارم..توی میکاپ کردن هم همینطور!
۵ساله زبان انگلیسی میخونم🦖
رنگ مورد علاقم چری و ابی کلاسیکه🛐
۵ساله ارمیم💅🏻
بایسم تهیونگه👈🏻👉🏻
از زیبایی چاله گونه ی نامجون
از خوشتیپی جین
از خنده های لثهای یونگی
از زاویه فک و فرم بینی جیهوپ
از موها و چشمای جیمین
از خنده های مستطیلی تهیونگ
از تتوها و چشمای جونگکوک نمیتونم بگذرم🥹😂
و انقدر به حرفام گوش نکردن که شروع کردم به نوشتن....
خب بزارین شروع کنم:
اسمم دیناست..میتونید نیلا صدام کنید..۱۴ سالمه
خصوصیات اخلاقیم؟: سردم تقریبا،با کسایی که دوستشون دارم مهربونم،با بچه ها کنار میام البته بالای دوسال😂و خیلی زود گریهام میگیره
خصوصیات ظاهریم:موهام تا وسط کمرمه و مشکیه ولی توی آفتاب خرماییه و رگه های قهوه ای داره✨️چشمام مشکیه،لبام کوچیکه
توی کارهای هنری و نقاشی خیلی استعداد دارم..توی میکاپ کردن هم همینطور!
۵ساله زبان انگلیسی میخونم🦖
رنگ مورد علاقم چری و ابی کلاسیکه🛐
۵ساله ارمیم💅🏻
بایسم تهیونگه👈🏻👉🏻
از زیبایی چاله گونه ی نامجون
از خوشتیپی جین
از خنده های لثهای یونگی
از زاویه فک و فرم بینی جیهوپ
از موها و چشمای جیمین
از خنده های مستطیلی تهیونگ
از تتوها و چشمای جونگکوک نمیتونم بگذرم🥹😂
و انقدر به حرفام گوش نکردن که شروع کردم به نوشتن....
- ۷.۴k
- ۱۵ فروردین ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط