آدما همیشه بزرگترین ضربه زندگیشونو از کسی میخورن که میگن
آدما همیشه بزرگترین ضربه زندگیشونو از کسی میخورن که میگن
"نه بابا اینو میشناسم" همچین آدمی نیست...
"نه بابا اینو میشناسم" همچین آدمی نیست...
- ۴.۲k
- ۰۳ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط