{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا کسی تو ویس نیست؟؟!!حوصلم پوکید😣 😔 اگه کسی هست کام ب

چرا کسی تو ویس نیست؟؟!!حوصلم پوکید😣 😔 اگه کسی هست کام بزارهههههههه
دیدگاه ها (۵۴)

لایک و فالو شه جبران میشه....کامنت یادتون نره😊 @karbar110

یه روز خوب با عشقااااام😉

جاااتون خااالی

نظری ندالین؟لایک نیس؟حوصلم پوکید گفتم بیام ویس ببینم چکار وک...

سوال پست:بهترین دوستت کیه تگش کن یا اگه تو ویس نیست اسمشو بن...

اگه میتونید تو کامنتا مخ منو بزنید(حقیقت حوصلم سر رفته)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط