{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا از دست بعضی رفیقا باید به دشمنت پناه ببری

بعضی وقتا از دست بعضی رفیقا باید به دشمنت پناه ببری
دیدگاه ها (۹)

!!!

چه آقا پسری به به !!! خودمما مسخره نکنید

اب خورده کم رنگ شده

بکش راحت باش والا

⁨تنها کسی که همیشه باید بهش پناه ببری فقط امام زمانه💔... #پل...

مگه نباید نون پنیر و گردو ببری 🗿 من یادمه بعضی وقتا انقدر تن...

بعضی وقتا پورش بعضی وقتا آمریکایی بازم😉🇺🇸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط