حسین جان...
حسین جان...
هَرْچِه نَقْشِه دَرْسَرَمْ بود ْبَرایِ
اَرْبَعینْ بَرْعَکْسْ شُدْ
مِثْلِ هَرْسالْ دُوبارِه قِسْمَتَمْ
اَزَ کَرْبَلایِکْ عَکْسْ شُد
ْ
لَبَّیْکَ یاحُسِیْنْ(عَلَیْهِ السَّلامْ)
هَرْچِه نَقْشِه دَرْسَرَمْ بود ْبَرایِ
اَرْبَعینْ بَرْعَکْسْ شُدْ
مِثْلِ هَرْسالْ دُوبارِه قِسْمَتَمْ
اَزَ کَرْبَلایِکْ عَکْسْ شُد
ْ
لَبَّیْکَ یاحُسِیْنْ(عَلَیْهِ السَّلامْ)
- ۲۱۱
- ۱۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط