{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔈شوخی کاربر عراقی حامی مقاومت:

🔈شوخی کاربر عراقی حامی مقاومت:
از مقاومت عراق درخواست می‌کنم کویت رو با پهپاد صورتی بزنه
چرا برا ایرانیا «آره» برا ما «نه»؟
دیدگاه ها (۰)

ری.دم تو دهنت بیلیفتتتتمن باید هیسونگ رو بایکوت کنم در حالی ...

سلام ، بهشون اونم خیلی محترمانه گفتم ما همچین حق و اجازه ای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط