بهار آمد تو نیامدی
بهار آمد تو نیامدی
گفتند می آید صبر کن بهار برسد
بهار آمد و تو ای مهتاب نیامدی
چشم هایم در انتظارت خیس باران شد
ولی چه سود تو این بار نیز نیامدی
شاید ندانی چه سوزها دارد دلم در ایام جدایی
گفتند می آید صبر کن بهار برسد
بهار آمد و تو ای مهتاب نیامدی
چشم هایم در انتظارت خیس باران شد
ولی چه سود تو این بار نیز نیامدی
شاید ندانی چه سوزها دارد دلم در ایام جدایی
- ۱.۹k
- ۰۳ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط