{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهار آمد تو نیامدی

بهار آمد تو نیامدی
گفتند می آید صبر کن بهار برسد
بهار آمد و تو ای مهتاب نیامدی
چشم هایم در انتظارت خیس باران شد
ولی چه سود تو این بار نیز نیامدی
شاید ندانی چه سوزها دارد دلم در ایام جدایی
دیدگاه ها (۱)

از تلاش ، ناامید نشوید ...

قدر باهم بودن رو بدونیم

بعضی وقت ها عجب سخت میگذرد ولی خداروشکر میگذرد ....

* گر قابل ملال نیم، شاد کن مرا ویران اگر نمی‌کنی آباد کن مرا...

Love between fire and shadows ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط