{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من سر این ادیت گریه کردم 🥺 ما آرمی ها هم دوست داریم ته ته

من سر این ادیت گریه کردم 🥺 ما آرمی ها هم دوست داریم ته ته جونمون 🥺❤️‍🩹
دیدگاه ها (۴)

😭😭😭😭😭

خب داشتم میگفتم...

تهکوک🥰😍

اصلا نمیدونه من وجود خارجی دارم 😂

...

وای سر این فیلم انقد گریه کردم سر زندگیم انقد گریه نکرده بود...

سر این صحنه گریه کردم وایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط