{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اعتماد بنفس بالایی کی بودی تو آخه 😂😂😂😂👑👑👑

اعتماد بنفس بالایی کی بودی تو آخه 😂😂😂😂👑👑👑
دیدگاه ها (۲۵)

۱:این چ حرکتی هستش ....😂😂😂😂چرا صدا گوسفند در میاری باید ببرن...

هوییی ب پشتت بی ادب کامنت بزار لایکت کنم،😒😒😒😒😒😂😂😂😂😏

و باز هم دهه‌نو‌دی😂😂😂😂

💙👑مسجدسلیمان 👑💙

بزار بت اعتماد بنفس بدم 💞

بچه ها من پست اینا میزارم از خدم تعریف میکنم دلیلش این نیست ...

اگه اعتماد بنفس آهنگ بودحصلمون سر می رفت بروروی بخش اصلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط