{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لیاقت خوبی نداشت

لیاقت خوبی نداشت
دیدگاه ها (۰)

ولی شهرزاد لیاقت قبادو نداشت لیاقت همون فرهادشو داشت😫😭

بگذر از کسی که : ...هیچ جور لیاقت خوبی و مراقبت هاتو نداشت...

به هرکی......خواستی خوبی کنی خوبی کن....ولی به آدم بی لیاقت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط