{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چیزی که وجود داره اینه ک بیشتر بچها فکر میکنن اگر ی را

یه چیزی که وجود داره اینه ک بیشتر بچها فکر میکنن اگر ی راهیو انتخاب کردن حتما باید تا تهش همون‌جوری پیش برن
ولی بچها واقعا اینجوری نیست از تجربه کردن چیزای مختلف نترسید
دیدگاه ها (۰)

صلح آمیز ترین میم

شاید .‌..ولی من توی همین خاطره ها زندگی میکنم و بعضی شبها جو...

بچها من تا سال پیش فکر میکردم برنامه ریزی اصلا خوب نیست ، خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط