{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی روز کارمون میگیره..(:

ی روز کارمون میگیره..(:
دیدگاه ها (۸)

فدای چشات(:🤍

:)

(:

یه جمله ی خیلی قشنگ کوردی هستکه میگه :«یه روژ نینِمت هِناسم ...

الان 3000 روز از روز دبیو استری کیدز میگیره 🥹💘✨️🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط