{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🖤🖤🖤تقديم به پدري که ندارم…..🖤🖤🖤

🖤🖤🖤تقديم به پدري که ندارم…..🖤🖤🖤
ميان تمام نداشتن ها دوستت دارم …
شانس ديدنت را هر روز ندارم …
ولي دوستت دارم…
وقتي دلم هوايت را ميكند حق شنيدن
صدايت را ندارم… ولي دوستت دارم…
وقت هايي كه روحم درد دارد و ميشكند
شانه هايت را براي گريستن كم دارم…
ولي دوستت دارم…
وقت دلتنگي هايم , آغوشت را براي آرام شدن ندارم …
ولي دوستت دارم ….
آري همه وجودمي ولي هيچ جاي زندگيم ندارمت
و ميان تمام نداشتن ها باز هم با تمام وجودم… دوستت دارم پدرمـ.....🖤🖤🖤
دیدگاه ها (۷)

سخته که روز پدر باشه ولی...........🥀🖤🖤🖤🥀قدر داشته هاتوون رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط