{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس غیر تو حالمو خوب نکرد

💋💕💋 @erfan2290
دیدگاه ها (۱۱)

اصلا همه جا خود خودتی زندگیم

. برا توعه ... کپشن مهم @

@erfan2290

@erfan2290

تنها کسی که باهاش این چتو داشتم و هیچوقت نزد تو ذوقم و حالمو...

نیما مرسی که همیشه بودی کنارم تو حال بدیام تو حالمو خوب میکر...

فقط مشهد حالمو خوب می‌کنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط