{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ بکاتونو بدیم ؟ تا 𝟐𝟒
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ویژه هم میکنم
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌
دیدگاه ها (۳۳)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌    𝗐ᰮ𝗁𝗈 𝖺ꨲ𝗆࣪ 𝗂 ‌𝗂𝗇 𝗅𝗈ꥉ𝗏‌𝖾 𝗐ᰮ𝗁𝖺ꨲ𝗍 ? ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ــــ ‌ لبـخـ𐨺نـد پن‍ ‍هانِ روزهایم ...

بکاتونو بدیم؟ ویژه میکنم

بکاتونو بافول بدیم ؟ ویژه هم میکنم ، اگه فالوام آیدی میدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط