سماجت پزشکیان در کاشت درخت دوستی با پاکستان
حضرت رئیس جمهور (من نمیدانم .جناب دکتر درست کنیم میاد میزنه)اولآ ما مردم ایرانیم با هرتجاوزی به حتی یک میلیمتر از خاک کشورمان جان ناقابلمان را میدهیم وآرزویمان نقش پرچم ایران بر پیکرمان است .دومآما مانند بعضی مسئولین بی عرضه ترسو ومال پرست چشم به فرمان رهبر با مشت برسر دشمن میکوبیم درثانی چرا شما میدان نبرد پیروز را با میز مذاکره نیم بند وچه کنم چه کنم عوض میکنید
- ۳۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط