{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه برام مهم نیستی...

دیگه برام مهم نیستی...
دیدگاه ها (۰)

فرق من /با بقیه:

دعوا کردن با من بی فایدس...

یعنی نادیده گرفتن اینقدر باحاله...

اگه یه کتاب بنویسی؟!

بیبی دیدی دیگه برام مهم نیستی؟...

دیگه برام مهم نیستی و نمیشی...

دیگه مهم نیستی ‌واسم p

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط