{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیقت تا حالا ولت کرده؟!

رفیقت تا حالا ولت کرده؟!
من : تو اوج دوستیمون که من بهش وابسته شده بودم ولم کرد و ... (H)
دیدگاه ها (۸)

من سگی رو این دایی ونزدی کراش زدم

حرفام به حانا دوستم

قربونتون بشمتولدتون مبارکککککککک هان و فیلیکسسسسسسسس💞💫💞💫💞💫💞💫...

....

وسط راهی ولم کردی که به خاطر تو شروعش کرده بودم؛

تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم

تا حالا بهش دقت نکرده بودم😑😑😔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط