{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از کسی که ازش اسکی رفتم معذرت

از کسی که ازش اسکی رفتم معذرت
دیدگاه ها (۰)

یه کیفیت معذرت ولی خب خیلی قشنگن نگاش کنیننن

زیباست

چه زیبا رفت آنکه قول ماندن داده بود...

عرررر نههه من اونو میخوامممم

بخاطر زر زدن های چند تاتون پروفم تغییر میکنه بعدشم رفتم ازش ...

از داداشم اسکی رفتم@kurdewp

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط