{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا تو ایران به دنیا امدیم؟

چرا تو ایران به دنیا امدیم؟
دیدگاه ها (۸)

حقققققققق

هعیییییی

هیچ پادشاه و رهبری تو ایران از دنیا نرفته

گجای دنیا . مگه میشه . تو ایران ۱۰۰ شب زن و بچه تو میدون و خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط