معلم :چجوری با تقلب نمره خوبی میگیرین و عذاب وجدان نمیگر
معلم :چجوری با تقلب نمره خوبی میگیرین و عذاب وجدان نمیگرین؟
- ۶.۲k
- ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط