{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خدا انقد فیلم دارم میگم جا نمیشهههه

به خدا انقد فیلم دارم میگم جا نمیشهههه
ولی چه کنم که گشادی نمیزاره پست کنم😔
دیدگاه ها (۱)

کپی از:https://wisgoon.com/gojo-satoru-28-190جوری که روش قفل...

این همون ددی خشن تو فیکاستا...💔🗿

خنده هاشششش

حرفی ندارم

واااااییی ویس‌گون نمیزاره موزیک ویدیو رو پست کنم😭😭

بچه ها امم خیلی میخام عکس بزارم ولی ویسگون نمیزاره عکس پست ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط