{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اگه وابدم همه میگن ضعیف بودم و اینطور حتی بعد مرگ هم

ولی اگه وابدم همه میگن ضعیف بودم و اینطور حتی بعد مرگ هم آسایش نخواهم داشت.
دیدگاه ها (۰)

-

حتی روزی اگه این جوانی رو به من برگردونن نخواهم پذیرفت 🙂💔یه ...

افکارم : اگه من خوشگل بودم . از من خوشش میومد ؟بقیه میگن خوش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط