{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش کاش یکم فقط یکم پشت هم دیگه باشیم اونجوری دنیا جای به

کاش کاش یکم فقط یکم پشت هم دیگه باشیم اونجوری دنیا جای بهتری میشه فقط یکم.....
دیدگاه ها (۳)

اونی که گفت بری رو فقط میخوام بگ.....

فکر نکنممم

اون روزو شب منه اون روح و تن منه :))))

لالا کن:)

واقعا آدمهایی که قدرشناس هستن باعث میشه دنیا جای بهتری بشه.....

یکم دیگه دعوا شروع میشه 😑

یکم دیگه زور بزنه پاره میشه . .‌ .🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط