{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ماشینای ما صاف هم که بری چپ میکه😐

ماشینای ما صاف هم که بری چپ میکه😐
دیدگاه ها (۰)

اووو پ ش م ا م 😯😯😳

ماشینای لیسااصکی بری پیجت پر اصکی می کنم

حتی تو جاده صاف هم نمیتونی راه بری😔🥴

ولی ماشینای بی ام و⛓️❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط