داداش باور کن همه بلاخره یه عضوی از بدنشان میگیره.اونی که
داداش باور کن همه بلاخره یه عضوی از بدنشان میگیره.اونی که رل داره و عصر های پاییزی با رلش قدم میزنه پاهاش واریس میگیره و یکی هم مثل من که سینگل سینگلم و رلی ندارم با قدم نزدن توی عصر های پاییزی دلم میگیره . کلا همه جای بدنمون تو گیره، یکی با رلش پاهاش واریس میگیره، یکی هم بدون رلش قلبش میگیره و دلتنگ میشه.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- ۴۵۱
- ۲۸ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط