این حقق بود اگر ما درس بخونیم آرمی ها میتونیم بریم کرههه
این حقق بود اگر ما درس بخونیم آرمی ها میتونیم بریم کرهههه ولی احتمالا وقتی کع بریم پیر شدن🥀🥀💔
پیر که نه ولی سنشون رفته بالا
نمو خوام گریه میکنم چرا الان نمیتونیم بریم آخه اصلا من چرا ۱۰ سالمه؟ چرا سنم بیشتر نی؟
ای کاش زمان متوقف میشد اما درس نه! چرا؟ چون درسمو میخوندم میرفتم کره همنی مه الان هستم رو میدیدم
پیر که نه ولی سنشون رفته بالا
نمو خوام گریه میکنم چرا الان نمیتونیم بریم آخه اصلا من چرا ۱۰ سالمه؟ چرا سنم بیشتر نی؟
ای کاش زمان متوقف میشد اما درس نه! چرا؟ چون درسمو میخوندم میرفتم کره همنی مه الان هستم رو میدیدم
- ۵.۱k
- ۲۴ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط