{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شبی که غصه می خوردم تو بودی

شبی که غصه می خوردم تو بودی
@haamim_2 🩶
@ihaamim_1399🤍
دیدگاه ها (۱۳)

اصلا هر چی دارم برا تو🥲🫂@ihaamim_fake 🩶@melika11er 🩶@hamim_2...

🙃❤️‍🩹

هنوزم درحال اجرا#کنسرت #کنسرت_اصفهان /سانس دو

سیاه و سفید درحال اجرا#کنسرت#کنسرت_اصفهان

انقدر رکب خوردم دیگه جا غصه نی :)

انقدر رکب خوردم دیگه جا غصه نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط