{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان باید وایسی..

الان باید وایسی..
باید وایسی دفاع کنی🤍
#پرسپولیس
دیدگاه ها (۴)

خنده داره😅❤️‍🩹#پرسپولیس

دلم نیومد اینو پست نکنم:)#مورتضی_پور_علی_گنجی #پرسپولیس

یه چیزی فراتر از سم و اسید🤣🤣#کیسه_سوزی #پرسپولیس

:))#گئورگی_گولسیانی #پرسپولیس

اینجاست که باید تهیونگ قبلی رو با تهیونگ الان شیپ کنی❤️‍🔥

موقیعت: رفتی کلاس عمومی و مجبوری کع ساعت سرپا وایسی و توپ پر...

دومی خوبه ازخودت بتونی دفاع کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط