{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این فیلتر ساخته شده برای بی تی اسو بس😂

این فیلتر ساخته شده برای بی تی اسو بس😂
دیدگاه ها (۷)

نامجون با اینکه صدای موزیکو نداشت و نمیشنید ولی به ناچار یه ...

من از سهون خوشم میاد..😎😏

هیترا فدا بشن برای پدر کیپاپ

دلم براشون پوکیده🥺

دلایلی که دیگه بی تی اسو دوست ندارم😔

رفتم قسمت فیلتر این عکس چون خودم به خودم شک داشتم برای نداشت...

دزد :هرچی داری رد کن بیاد!منی که فقط بی تی اسو دارم :☝️👆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط