{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

؟؟؟

؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

Y🫂🥲

حس افتخار کردم نمیدونم چرا ؟🙂😂

من فن هیچکدوم . ولی واسه رفیقمه👍😊

هعیییی . متاسفانه دوست داشتن کمه فقط حرف میزن تا خانواده ات ...

قرآن در باب رای دادن و سپردن مسئولیت به اهلش#قرائتی#تفسیرقرآ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط