{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

𓄂𓆃

𓄂𓆃

🎥 منم با اعدام ارازل و قاتلانی مثل محسن شکاری مخالفم،

در این مورد منم با هشتک ( نه به اعدام ) موافقم!!!

👈 در این‌گونه موارد باید به شیوه‌ی پلیس‌های فرهیخته‌ی آمریکا، این افراد رو در همون صحنه‌ی جنایت آبکش کرد،
تا اصلا کار به قوه‌ی قضائیه و حاشیه‌های بعدش کشیده نشه،


گاهی وقت‌ها ما هم باید از آمریکائی‌ها یاد بگیریم.🇮🇷چو ایران نباشد تن من مباد
دیدگاه ها (۲)

💠 چند نکته درباره این استوری حمیده عباسعلی، بازیکن تیم ملی ک...

آخرین زمزمه ی سایه ها پارت۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط