{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم خدانکنه از کسی ناامید شه😔😔

آدم خدانکنه از کسی ناامید شه😔😔
دیدگاه ها (۰)

تلخ تر از این مگه میشهحرفی رو ک دکتر نمیتونه ب مریض بزنه😔😔

اینجوری شادیامون رو قسمت کنیم

ی بارم آقایون اذیت شن🤣🤣

کاش حرف این بچه تاثیر بزارهکربلا خنده ی نیازمنده.....

خدانکنه اون روم بالا بیاد....

هیچ جای بهتر از اونجا نمی شه اینو فقط بعضی از ادم ها میفهمن🥀

البته خدانکنه قطع بشه🤣🤣#لامین_یامال #بارسلونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط