{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم در ازای اون تقدیمی قبلی که برام کشیده بود

اینم در ازای اون تقدیمی قبلی که برام کشیده بود
فقط من از یه چیزی ناراحت شدم اونم اینه چرا اوسی ش شبیه منه.....کلا میگم اره دیگه-
ویس اجازه نمی‌داد لپس تایم رو بزارم-
دیدگاه ها (۹)

خببب ارت ژدیددد۳ ساعت زمان برد-و اینکه ایشون شخصیت جدید هستش...

چرا انقدر طول میکشهههههنوزهه-

ادیت جدید از مانهوا های مورد علاقه امهپی هپی-

خیلی وقته سم و حقنزاشتم-

دوستانننن این شما و این اوسی شیطان کش بنده🙂✨✨✨البته .. شاید🗿...

سبحان الله دراما پشت دراما

ارت/مسابقه/ریل لایف

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط