{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید ک مثل دختر مردم نبودم براتون😅💔

ببخشید ک مثل دختر مردم نبودم براتون😅💔
دیدگاه ها (۶)

از درد میگه🤌🏻

اوه بابا من خیلی خوشحالم درونم.......

حس و مود هر روز۲😁💔

ازهمه غمگین تر زمانی ک هیچ تلاشی برای نگه داشتنت نمیکنه♡

سلام گوگولیااا دلم براتون تنگ شده بود🥺❤️‍🔥ببخشید یه مدت نبود...

خب بچه ها ببخشید این چند روز نبودم خب هر کسی درخواستی داره ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط