{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنکه با زندگی می سازد

آنکه با زندگی می سازد
زندگی را می بازد
با زندگی نساز
زندگی را بساز ❤️
دیدگاه ها (۴۴)

ولی من خیلی ناتوانم در مقابل نبودنت..💔#عاشقانه_های_من

مادری که هر روز راهروها را جارو میکشدپوکی استخوانش را قایم م...

آیا چنین دنیای وحشتناکی جهنمم داره ؟#دیالوگ_ناب

کاش روزها به عقب برگردندو من با همان داشته هایم زندگی میکردم...

⭑زندگی پرنسسیتو بساز😃🧚

پس غمبرک. نساز.. 🤌اوفتاد؟ 👍🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط