{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من قلب ندارم💔. . . . .

من قلب ندارم💔. . . . .
.
.
.
دیدگاه ها (۱)

رو لیوای دارم کراش میزنمم🥴⁦♥️⁩🥰.........

یکم خفن نگاه کنیم.........

احساس میکنم دیگه نتها شدم کسی نیست🎭........

کو*نت پارس!........

اصلا ندارم،قلب🖤💔

حرفی ندارم😶😅اسم سریال :قلب های مدفون

مخاطب ؟ من اصلا قلب ندارم که کسی را دیگه دوست داشته باشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط