{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی آورد بهونه

هی آورد بهونه
دیدگاه ها (۰)

فهمیدم از هرکی کاری برمیاد

کاش هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتاد خیلی خوشحال بودم اگه اینجوری...

هیچکس درکم نکرد

خیلی خستم

یعنی فقط میخواد به یه بهونه هی داراییش رو لمس کنه. #یونگی #م...

بهونه من....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط