{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما اگه جاش بودین چیکار میکردین ؟

شما اگه جاش بودین چیکار میکردین ؟
دیدگاه ها (۷)

واقعا چرا این زن و شوهرهمدیگه رو اینقدر اذیت میکنن؟

طفلک سکته کرد؟

یکی : تو دوران قطعی نت چطور تحمل کردین ؟من : روانی شده بودم

دُکیسکشوال تاحالا دیده بودین؟اگه ندیده بودین الان ببینین

ترجمه کپشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط