{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نماد افسردگییییییییی؟؟؟؟

نماد افسردگییییییییی؟؟؟؟
شوخی میکنین باهام دیگهههعع؟
حتی اگه نماد افسردگیم باشه تا آخر عمرم میپرستمش💙🛐✨️
دیدگاه ها (۰)

یعنی چی کامبک نیوجینز سه نفرست دارین باهام شوخی میکنین دیگه؟...

اگه اینو نمیذاشتم تا اخر عمرم خودم نمیبخشیدم🙏🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط