{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاقبت خیلی خطرناک غیبت در آخرت ....

دیدگاه ها (۰)

یه نکته زیبا از استاد قرائتی

چه کنم فرزندم نماز بخونه ....

خیلی از گناه بدم میاد. چه کنم دیگه گناه نکنم...

چرا به دیگران میگیم التماس دعا...

مارک‌ موفقیت دنیا و اخرت! #شهید_طهرانی_مقدم #اینستا #تیک_تاک...

استی غم اخرت باشه 👍💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط