{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو این مدت که برادر داشت می رقصید، سه بار پام پیچ خورد و

تو این مدت که برادر داشت می رقصید، سه بار پام پیچ خورد و با کون اومدم زمین!
دیدگاه ها (۵)

😏🫡

😏🫡

میدونی دیسیپلین چیه؟وقتیه که خسته ای و میخوای ساعتتو خاموش ک...

💕🙄

Part:12. #ریاست.عشقکه پام به یه سنگ ...

بچه ها پیچ این دوستمون به مدت ۱ هفته بن شده لطفا انفالو نکنی...

بعد از مدت ها اومدم و با این صحنه مواجه شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط