{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نِمی دونَن چِشامی ...

نِمی دونَن چِشامی ...
دیدگاه ها (۱۴)

مَن خَستَم ...

مَن صد تا قَهقَهه تو صِدام کُشتَم ...

تو واسَم اونجا بودی ...#موسیقی_خارجی #کلیپ

چِقَد خوبه بارون ...#بارون

جنسیت بچه رو نمی دونن😂

قابل توجه 🤷دوست های که نمی دونن 🙂

نمی دونن ولی واقعا هر جوری فکر میکنم آره شاید شخصیتم اینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط