{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می دونم کسی دوسم نداره..😔💔

می دونم کسی دوسم نداره..😔💔
دیدگاه ها (۰)

سلامتی همین روز بی صبرانه منتظرم💔😔🖤

خدایا به جوانی ام قسم شوقی واسه زنده موندن ندارم🖤😭🖤

لعنت به من که با تمام وجود دوست داشتم💔😭💔

کسی دوسم نداره واس خودم!

می دونم چیزی که می خوام بگم ربطی به این پست نداره ولی هرچی ل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط